BEMUTATKOZÁS
A Szegedi Tudományegyetem Technológia Transzfer Centruma (SZTE TTC) elkötelezett amellett, hogy az egyetemi kutatások üzletfejlesztés révén a piacra kerüljenek. A vállalat célja, hogy elősegítse az együttműködést és az új ötletek megszületését például interdiszciplináris szakmai beszélgetések által, miközben támogató közeget teremt a hallgatók, oktatók és kutatók számára. Bárki fordulhat hozzájuk egy jó ötlettel, amelyből később hazai vagy akár nemzetközi sikertörténet születhet.
Kutatás-fejlesztés, innováció támogatása
A TTC technológiai, infrastrukturális és intézményi kereteket biztosít a több tudományágat átfogó kutatási együttműködések kihasználására.
Segíti az innovatív ötletek piaci potenciáljának felmérését, a szellemi tulajdonjogok kezelését, valamint a technológiatranszfer folyamatokat. Együttműködéseket keres más start-up-okkal, tudásközpontokkal, technológiai műhelyekkel a koinnováció érdekében.
Tevékenységek:
Innováció menedzsment
K+F támogatása
Kapcsolatépítés
Pályázati támogatások
Külkereskedelmi csatornák kiépítése

UJHEGYI ANDRÁS
VEZÉRIGAZGATÓ

ÉV SZAKMAI TAPASZTALAT A KUTATÁS, FEJLESZTÉS ÉS INNOVÁCIÓ TÁMOGATÁSÁBAN
EREDMÉNYEK ÉS CÉLOK
A vállalat támogatja a hazai és nemzetközi piaci csatornák kiépítését, együttműködve ágazati szereplőkkel, potenciális ügyfelekkel, technológiai integrátorokkal, gyártókkal, valamint kormányzati és nemzetközi partnerekkel.
Közreműködik különböző iparági – többek között agrárinnovációs – projektek finanszírozásához szükséges pályázati források megszerzésében. A külkereskedelmi csatornák kiépítésével támogatja az egyetemi technológiafejlesztések nemzetközi piacra lépését és terjesztését. Ennek keretében az alábbi tevékenységeket végzi:
nemzetközi piackutatás,
stratégiai partnerségek kialakítása,
helyi és külföldi képviseletek megszervezése,
szabályozási megfelelés támogatása,
célzott nemzetközi marketing,
oktatási megoldások piaci bevezetésének támogatása
Az SZTE TTC kiemelt célja, hogy a technológiák hazai és nemzetközi elterjedését elősegítő partnerekkel hatékony, hosszú távú és értékalapú együttműködést alakítson ki.